EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

diumenge, 25 d’octubre del 2009

Temporada d'hivern

Després de la llarga temporada de ciclisme de carretera, haven fet el corresponent paron per descansar i recuperar forces, inicio la temporada de BTT.
Ja fa un parell de setmanes vaig disputar la clàssica Trinxacadenas de Vallromanes de 35kms. Destrossant la roda del darrera i obligant-me a fer el recorregut curt de 16 Kms, entrant 1er amb la roda destrossant-me el quadre de la bici.
La setmana passada vaig anar a disputar l'Open Natura a Pineda de Mar de 30 kms. Aquí em vaig situar entre el 5 o 6 acompanyat per un corredor de Malgrat que es coneixia el recorregut.
Fins que a la roda del darrera li va donar per fer-me la punyeta i punxar fins a tres vegades. Completant els 30 kms, això si... els últims 5 d'entre altres amb la roda punxada.
Avui tocava el torn a les 2 hores de ressistència de Corró d'Amunt amb el meu company d'equip Arnau Rebollo. Un circuit de poc més de 5 kms amb una mica de tot, baixada i pujada una mica tècnica, pujades i baixades ràpides amb bon camí i una bona i llarga zona de pista sense gran desnivell on l'hi podia fotre el plat gran i fava!
Finalment 3ers havent tigut un bon frec a frec per la segona possició aconsegida per l'Edu i el seu company del Roca Bikes. Els primers amb diferència uns corredors del Bicicletes Segú intractables en tot moment.
Canvi de corredor a la zona de boxes.
Podi final.