EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dimarts, 24 d’agost del 2010

Segona volta a la Xallenge senior-master30

Hola de nou,

El darrer cap de setmana s'arribava al equador de la Xallenge Catalana de ciclisme senior-master30, en la que seria la cursa num. 10 de les 20 programades al calendari. Després de 9 curses esforçant-me al màxim per arribar al capdevant i situar-me Lider de la General, ara em tocava afrontar el pitjor cap de setmana amb dues curses gens favorables a les meves condicions de ciclista. Dissabte la clàssica Ripoll-Vallter2000 i diumenge l'escalada al castell de Sant Joan de Blanes.
Aquest any s'ha decidit per part de la comissió i amb la col.laboració del ciclistes de descartar una de cada 8 curses disputades i això vol dir que almenys dos resultats seran restats de la puntuació final.
Com que no he fallat en cap cursa i la puntuació és força bona prenia la decisió de no correr dissabte i reservar el màxim de forces per diumenge. Així que un 0 a la casella de dissabte i diumenge una 6ena posició, més que recompensable.
Ara afronto la segona volta de la Xallenge una mica distenciat del lider però amb ganes de seguir donant guerra i aconseguir alguna victòria de cursa.

El capdevant de la cursa en la dura pujada amb l'escalador de l'equip Antonio Cruz i jo més enrera.

La cara de la foto ho diu tot, era la sortida de la crono individual en la que en el meu cap només pensava... mare meva la que m'espera... Després de la pujada en línia no tenia gens de ganes de tornar a patir tant i pujar de nou les dures rampes fins al castell.

Finalment vaig poder conservar la 6ena plaça aconseguida en la línia.