EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dijous, 30 de juny del 2011

Un repás dels darrers messos.

Avui repassant la llista de blogs he vist que l'amic Oscar Gomez a decidit deixar el blog. La veritat es que a mi, també em passa una mica com a ell i ja son molts els dies sense publicar rés.
A vegades per manca de temps, per mandra o sengillament que un mateix no veu rés interesant que explicar.
Aquesta vegada faré especial mensió a l'adeu a la meva estimada MASSI que durant tres temporades m'ha acompanyat en les meves sortides diaries d'entrenament , en les competicions i marxes. Puc dir que estic molt content d'haver tingut aquesta bicicleta que m'ha anat molt bé i sense problemes.
Ara m'ha sortit l'oportunitat de vendre-la a un bon preu i encaprixar-me per una nova eïna que encara no a sortit a la venta. De moment em veureu rodant amb una bici de proves que faré especial test.
Per començar m'han deixat una Cerveló S2! Una bici que sempre m'ha encantat. Despés de una setmana a les meves mans puc treuren algunes conclusions... La primera i potser no gairé favorable, es que crec que degut al tub inferior tant plà i aerodinàmic, es molt vulnerable a l'aire lateral i s'ha d'anar en especial cura.
Peró també dir que es una bicicleta que demana rodar a velocitats altes i que demana més i més quan apretes per un esprint.
Avui he sabut que Sant Gregori no celebrarà la seva cursa i per tant perdem una altre gran cursa. Aqust any no està essent un bon any de competicións peró tinc clar que la bici es secundària i que disfrutaré d'ella tant com de l'estiu!
Fins aviat! Bones pedalades...