EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dimarts, 26 de juliol del 2011

Test Cervélo S3 a Vallter2000!



Doncs si, el passat diumenge varem anar a Vallter amb la grupeta de Munt Bikes!
Ells sortien d'Arenys de Mar i jo m'enganxava a ells a Tordera. Bona ruta amb el Capsacosta per anar fent boca.

Pel que fa la Cervélo n'estic més que content! M'encanta sortir a pedalar amb ella, es una traga kms feta a la meva mida. Amb un comportament més solid que la seva germàna petita, la S2, la S3 es més rigida i més estable en les baixades.

Tot i així, s'ha d'anar molt en compte amb el vent lateral!!! En el descens a Vallter em tenia que agafar vent fort al manillar per no tenir cap ensurt greu.... a més de 70 kms set posen per corvata!! je,je...

Vaig gaudir d'una molt bona pujada i en companyia en els últims kms, del jove corredor del Lizarte, Jaume Escoriuela. Des d'aquest húmil espai, molta sort en la teva tragectòria ciclista company!

Ja són unes quantes les pujades a Vallter i sempre es fa duríssim! Quan puges penses... el 20 d'Agost (Cursa Social Ripoll-Vallter) la descarto segur! Aixó es massa dur, no està fet per a mí...

Una diada esplèndida, amb rematada a Can Tiranda de Setcases per dinar. En total 140 kms a bon ritme.


La penúltima corva avans d'arribar als 2165m.


Amb el company Arnau. Cal dir que només 6 dels 17 integrans de la gupeta, varem assolir l'objectiu Vallter2000! Tranquils, la pujada segueix allà i no minva! je,je...


El que té anar a dormir a dos quarts de tres i llevar-se a les sis per fer....

3 comentaris:

Oscar Gómez ha dit...

--- Ya solo te falta prvar la S5.....si todo va bien....2012 sera mia !!!!!! jajajajaj, si la crisis me deja, vamos !!!!!!!!!!!

JMBorràs Jr ha dit...

Menys mal que lo de que acollona a més de 70km/h has dit que era baixant, que m´estava començant a espantar...

Carles Lara ha dit...

Jejeje Albert, jo sempre dic que no hi torno a pujar Vallter 2000 i cada any hi torno. Bueno, l'any passat no!!!!!