EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dilluns, 26 de setembre del 2011

Torredembarra final i Campió

El passat diumenge 18 es va celebrar l'última cursa de la Xallenge d'aquesta temporada en la que partia segón a la general i era l'última opció per aconseguir el lideratge. Per fortuna meva, el Raul Cruz no es va presentar a la cursa i tenia prou en acabar-la per possicionar-me primer.
Però em trobava fort i amb ganés de disputar la cursa i havia vingut a lluitar amb tot el que tingues a les cames. Així o vaig fer, peró va ser una cursa molt boja amb molts esprints puntuables i esprints de bonificació pel mig.
En aquesta ocasió no vaig poder ficar-me en cap escapada bona per agafar puntuació, peró vaig disputar diversos esprints de bonificació i guanyar-ne un. Finalment amb l'ajuda dels companys d'equip i el Raul Martinez vaig poder entrar primer del pilot en l'arribada per acabar desé.
Fins la propera que serà l'any vinent!

Enfilant el pilot en la recta de meta.


Finalment Lider de la General Senior Master30.