EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dilluns, 17 de desembre del 2012

Pre-temporada a Montmeló




El passat diumenge es va disputar la primera cursa dels campionats socials d'hivern. L'hi va tocar el torn  al Circuit de Montmeló, prova puntuable a la IV Xallenge Social de Barcelona.
Ens varem desplaçar per participar-hi, una bona representació del Team Munt Bikes. Per començar a rodar junts i coneixer algún dels nous integrans que ens acompanyaran la propera temporada.
Tot i estar al començament de la pre-temporada, varem decidir participar en aquesta  prova per que  és de les més segures i de bon rodar. Tot i així, la meva manera de corre sempre a set competitiva i per poc que pugui sempre m'agrada provar-me a mi mateix, ja sigui tivant del grup o en alguna escapada.
Així va ser aquest dissabte, després de rodar tres voltes en el pilot, em va donar el rempell per provar-me i va resultar que varem fer l'escapada bona.
Ara només falta esperar que aquest hivern tingui pietat de mi i no em fagi patir gaire fred... Que no m'agrada gens!!
Ús deixo l'enllaç del blog de la Mai Llinares, que em va fer un super reportatge de la cursa. Mil gràcies Mai!!
http://www.mai-crossroad.blogspot.com.es/2012/12/fotos-challenge-socials-barcelona.html