EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dimecres, 9 d’octubre del 2013

Temporada 2013 finiquitada!

Dono per finalitzada la temporada 2013 de carretera, amb sentiment més que satisfactori. Guanyant de Master30 en la primera i en l'última cursa de la temporada. La primera, a Palamós a les socials d'hivern i la darrera, a la social de la Garrotxa a Sant Feliu de Pallerols el passat diumenge.

Una molt bona temporada, que em deixa molts bons records. Sempre l'amistat amb corredors, els companys d'equip i els meravellosos paisatges pels quals hem transcorregut. 

Un petit tros del meu cor, s'ha quedat aquest any a terres Italianes, concretament a la regió d'Ásti al Piamonte. On vaig tenir el plaer de viure, entrenar, corre curses durant dos mesos i conèixer unes meravelloses persones que em varen acollir molt afablement.

Un total de 13 vegades he pujat el podi:

- Guanyador absolut a Montornès del Vallès. Xallenge Sènior-Master30.

- Primer Master30 a les Socials de Palamós, Palafrugell, Sant Feliu de Pallerols. Primer Master30 a la Xallenge Sènior-Masster30 d'Andorra i Sant Esteve d'En Bas i Primer Master30 amb els Elits-Sots23 a Sant Joan d'Espí.

- Segon classificat absolut a les curses de la Xallenge Sènior-Master30 de Porqueres, Andorra, Olot i Sant Esteve d'En Bas.

- Tercer classificat absolut al Campionat de Catalunya de Contrerellotge, dues en curses a Itàlia i en la Xallenge Sènior-Master30 a Amposta.

Una temporada molt dosificada des de l'inici al final. L'única cosa que m'ha quedat aquest any es participar en més marxes de gran fons que tant m'agraden també.


Ara, a descansar per re-emprendre l'entrenament d'hivern i afrontar una nova temporada 2014.