EL TEMPS DE LLEURE. El lleure és aquell temps dedicat a les pròpies aficions que permeten el creixement personal, incloent la relació amb altres persones.

dimarts, 5 de maig del 2009

Crònica cursa Alcanar criterium elit

El passat divendres 1 de Maig vaig anar a correr la meva primera cursa de la temporada amb els antics companys de la categoria elit-sub23.
Una cursa que no havia corregut mai encara, i es que per els que som de la meitat nord-est de Catalunya desplaçar-nos en aquest dia es pot convertir en un calvari patint la "operación salida".
Just abans de la sortida, petit reconeixement del circuit amb l'amic Josep Codinach " Cudi".
Al meu parer, un circuit dur, duríssim. Dels que fan disfrutar quan un es troba en bona forma i fan patir als que estan per sota del seu nivell.
El principal atractiu era una pujada de poc més de 500m. Qui més qui menys se'n sortia força bé amb l'arribada situada en el seu alt.
El pas pels carrers del poble estirava molt el pilot de més de 120 corredors.
La resta de la cursa unes carreteres estretes algun tram millor que d'altres i vent.
Durant les tres primeres de les dotze voltes que tenia la cursa s'em feia un calvari i pensava que no trigaria en abandonar.
El pilot es començava a fraccionar i per sort em vaig ben col.locar en un dels talls davanters.
Per davant, el grup dels que disputarien la cursa i per darrera el grup més nombros " pilot".
Acabant 30è, destrossat amb un bon entrenament.














La meva Massi viatjant en Bussiness Class amb els amics del Team CJAM-CKT.
Primers per equips en la cursa. Sort i fins la pròxima!

















Encarant la baixada al poble després de la pujada al mirador.
Foto cedida per L'Olga. Us deixo la direcció on en podeu trobar més.
http://www.facebook.com/album.php?aid=77710&id=593367954&l=ea79701d6a